Analiza konkurence za uspeh na spletu

0

Kot podjetnik se seveda zavedate, kako zelo pomembno je biti prisoten na spletu. Gre za neke vrste tržnico, na kateri se nahajajo prav vsi. Tako vaši konkurenti kot tudi kupci. Ne preostane vam drugega, kot da svoje storitve postavite na ogled in poskrbite, da boste vidni.

Tako kot je to primer na pravi tržnici, morate tudi na spletu poskrbeti za to, da bo vaša ponudba mamljiva, vaši izdelki najboljši, in seveda, da vas bodo kupci sploh opazili. Če boste svojo »stojnico« postavili nekje v ozadju, bodo kupci do vas prišli redkeje oziroma bodo kupili že prej pri vaši konkurenci.

Kako se postaviti na vidno mesto?

Ker večina kupcev svojo nakupovalno pot prične na spletu, je pomembno, da se zavedate tega kanala. Čeprav morda ne prodajate preko spleta, pa je ključnega pomena, da kupca tam prestrežete in ga preusmerite v svojo fizično trgovino. Da boste do kupca prišli, pa se bo morala vaša spletna stran na določena iskanja pojaviti povsem pri vrhu v spletnih iskalnikih.

Za začetek boste morali dodobra preučiti svojo konkurenco. Koliko je neposrednih konkurentov in zakaj se njihove spletne strani pojavljajo med prvimi zadetki v spletnih iskalnikih. Zelo pomembno je, da analizirate ta del, preden se lotite naslednjega koraka.

Veste, kaj iščejo vaši kupci?

Ker se vaši bodoči kupci poslužujejo iskanja s spletnimi iskalniki, vas bo seveda zanimalo, kaj tam iščejo. Najprej se je potrebno zavedati, da kupci na spletu iščejo informacije, čeprav bodo morda sam nakup izvedli kasneje na kateri izmed fizičnih lokacij. Zato je nujno, da si pripravite načrt, kako jih prestreči v fazi iskanja teh informacij.

Ponudba na spletu

Kupci na spletu iščejo informacije o ponudbi, tudi pred fizičnim nakupom.

V ta namen vam bo močno v pomoč katero izmed spletnih orodij, ki vam bo posredovalo število mesečnih iskanj na določeno ključno besedo. Najbolj znano izmed teh orodij je verjetno kar Googlov Keyword Planner. S pomočjo tega boste hitro vedeli, kaj iščejo vaši kupci in na kakšen način to počnejo.

Pri tem upoštevajte ključne besede, na katere sami najprej pomislite, povprašajte še sodelavce ali prijatelje, kako bi oni iskali vaše izdelke ali storitve na spletu, nato pa upoštevajte tudi predloge, ki jih za vas pripravi Google. Ti so lahko našteti v samem orodju ali pa uporabite besede, ki se na določeno iskanje izpišejo povsem na dnu strani z zadetki.

Razmislite o načinu promocije

Splet je poln priložnosti in nič drugače ni, ko govorimo o spletnem oglaševanju. Prednost spleta in določenih aplikacij je, da lahko do neke mere oglašujete celo brezplačno, v drugih primerih pa relativno poceni. Ko govorimo o tistih brezplačnih, mednje vsekakor sodijo socialna omrežja, kamor povabimo nekaj svojih prijateljev in jih prosimo, da razširijo besedo oziroma še sami povabijo nekaj svojih.

Kmalu boste nabrali nekaj 100 sledilcev, nakar jim boste morali svoje storitve servirati na dovolj prefinjen način, da bodo vaše objave všečkali in delili. Namig: najbolje se obnesejo zabavne objave. Še ena od brezplačnih promocij je uspešna spletna optimizacija. Če boste zanjo poskrbeli sami, bo dejansko šlo za brezplačno promocijo, v nasprotnem primeru pa boste potrebovali nekaj sredstev, da boste za to najeli strokovnjaka.

V vsakem primeru vam ne bo žal, saj boste hitro ugotovili, da prva mesta na Googlu prodajajo in delajo za vas tudi še dolgo po uspešno opravljeni optimizaciji. Vsekakor pa spremljajte in analizirajte podatke oglaševanja, saj boste s pomočjo pridobljenih podatkov dobro vedeli, kaj se vam izplača in kaj ne.

Deli s prijatelji

About Author

Gost.si

Na spletnem portalu Gost.si boste izvedeli veliko zanimivega o urejanju doma in vrta, o lepoti in zdravju, poslu in financah, odnosih in partnerstvu, prijetnem preživljanju prostega časa ... in še marsikaj drugega. Prepričani smo, da se boste na naš portal redno in z veseljem vračali.

Komentiranje prispevka ni mogoče.