Kako poteka izdelava avtobusnih nadstrešnic?

0

Nemara ste kdaj že stali na avtobusnem postajališču in bili veseli strehe nad glavo, ko se je brez opozorila utrgal oblak in se izlil prav tam, kjer ste se nahajali vi. Tudi sredi poletja, ko pripeka vroče sonce, ni nič drugače in človek se rad zateče na varno.

Ampak, ali ste se kdaj vprašali, kdo in kako izdela avtobusne nadstrešnice? In zakaj niso vse enake ter kako pogosto bomo videvali tiste modernejše različice s klopmi, v katere so vdelani polnilci za mobilne telefone, pa takšne s fotovoltaičnimi moduli in podobno.

Avtobusna postajališča se razlikujejo

Pri izdelavi avtobusnega postajališča oziroma avtobusne nadstrešnice je veliko odvisnega od naročnika. Morda ste že opazili, da so določena postajališča drugače urejena v eni občini kot v drugi. Občine se lahko namreč same odločijo, kakšna bodo njihova avtobusna postajališča.

Avtobusno postajališče

Avtobusna postajališča so si med seboj lahko precej različna.

Morda povsem enostavna, takšna, ki nudijo zgolj nekaj zaščite pred zunanjimi vremenskimi vplivi, ali pa bolj moderna, opremljena s klopmi ter celo digitalnimi zasloni in polnilci za mobilne telefone. Vse je odvisno od arhitekta, ki takšno postajališče izriše na pobudo naročnika.

Kdo izdela nadstrešnice za avtobusno postajo?

Na tem mestu lahko vsekakor omenimo slovensko podjetje Kovinc d.o.o., ki ima na tem področju že veliko izkušenj. V njihovem programu boste našli 6 različnih tipov avtobusnih postaj, zato povejmo nekaj več o njih.

  • Avtobusna postaja AND – gre za klasično nadstrešnico iz konstrukcijskega jekla S235JR, ki je pokrita z valovito kritino in s spodnje strani zaprta z aluminijasto pločevino. Nadstrešnica je z obeh strani in zadaj zaprta s kaljenim steklom.
  • Avtobusna postaja ANI – podobno kot predhodna nadstrešnica, s to razliko, da jo pokriva UV stabilna polikarbonatna plošča.
  • Avtobusna postaja ANK – skelet te nadstrešnice je izdelan iz nerjavnega jekla (1.4031), pokriva jo UV stabilna plošča iz polikarbonata in ima dva žleba iz nerjavnega jekla.
  • Avtobusna postaja ANM – skelet iz konstrukcijskega jekla S235JR, vroče cinkan in prašno barvan. Nadstrešnica je z obeh strani in zadaj zaprta s kaljenim steklom.
  • Avtobusna postaja ANS – Konstrukcija strehe je izdelana iz aluminijastega materiala ter prašno barvana v barvi nadstrešnice. Nadstrešnico pokriva UV stabilna plošča iz polikarbonata.
  • Avtobusna postaja ANV – skelet te nadstrešnice je izdelan iz konstrukcijskega jekla S235JR. Nadstrešnico pokriva pločevinasta valovita kritina v izbranem RAL-u, z 1 cm polnilom iz poliuretana in aluminijasto folijo na spodnji strani. Posebnost te nadstrešnice je dobra zvočna izolacija ob padavinah in proti kondenzacijska zaščita ob temperaturnih nihanjih.

Podrobnosti o posameznih tipih avtobusnih postaj: https://www.kovinc.si/izdelki/avtobusne-postaje

Potek izdelave avtobusnih nadstrešnic

Kot smo že omenili, je najprej potrebno izbrati vrsto avtobusne nadstrešnice in pripraviti projekt. Tega se navadno loti arhitekt na pobudo naročnika, ki seveda lahko postavi nekaj svojih pogojev ali želja. Načeloma je mogoče uresničiti prav vse, zato danes sploh ni več tako nenavadno videti nekoliko bolj moderna postajališča, ki potnikom nudijo več zaščite in udobja pri čakanju na prevoz.

Avtobusna postaja

Avtobusna postaja ANV iz konstrukcijskega jekla S235JR.

Potrebno se je zavedati tudi varnosti, saj so steklene površine navadno precej slabo vidne, zato se jih opremi s kakšnimi posebnimi nalepkami ali plakati. V podjetju Kovinc nudijo celotno podporo pri postavljanju nadstrešnic, tako poskrbijo za montažo, na pomoč pa priskočijo tudi pri zaključnih delih in nudijo strokovno pomoč pri projektiranju in svetovanju s področja zakonodaje.

Deli s prijatelji

About Author

Gost.si

Na spletnem portalu Gost.si boste izvedeli veliko zanimivega o urejanju doma in vrta, o lepoti in zdravju, poslu in financah, odnosih in partnerstvu, prijetnem preživljanju prostega časa ... in še marsikaj drugega. Prepričani smo, da se boste na naš portal redno in z veseljem vračali.

Komentiranje prispevka ni mogoče.