Kako pregnati stres iz življenja?

0

Vsi vemo, da stres negativno vpliva na naše počutje in v končni fazi tudi na zdravje. Še posebej v primerih, ko mu dovolimo, da na nas vpliva dlje časa in se mu ne znamo upreti. Dandanes je postalo popularno reči, da je za neko bolezensko stanje kriv stres.

Celo zdravniki vse večkrat prav stres okrivijo za nastanek raka, padec imunskega sistema, ponavljajoče se gripe in prehlade, depresijo in še bi lahko naštevali. Pa to drži? Vsekakor! Stres je postal velika tegoba modernega sveta. Pa ne, da ga prej ne bi bilo, le čedalje večkrat mu dovolimo vplivati na nas in tudi svet je postal takšen, da ves čas nekaj zahteva od nas. To pa povzroča stres.

Kako se upreti stresu?

Da stres obstaja in nam greni življenje, pa čeprav se tega niti ne zavedamo, je menda jasno. Tudi vsakodnevna skrb za otroka ali pa o tem, kako uspešni bomo v šoli ali na delovnem mestu, pomeni stres za naše telo. Kar pa prihaja v naše misli, nezavedno vpliva tudi na fizično telo.

Povzročanje stresa

Misli, kako uspešni bomo v šoli ali na delovnem mestu, povzročajo stres.

Ljudje, ki so dlje časa pod stresom, resnično hitreje zbolijo in so dovzetni za bolezni, ki jim sicer ne bi prišle do živega. Prvi in najpomembnejši korak do odprave stresa je, da ga prepoznamo in tudi priznamo. Nič sramotnega ni v tem in težko bi rekli, da obstaja kdo na tem svetu, ki se vsaj občasno ne znajde pod stresom.

Ukvarjajte se s športom

Ko se človek pripravi in odpravi na tek, hitro hojo, morda na kolo ali tenis, v glavi preklopi iz vsakodnevnih skrbi na prijetnejše misli. Dejstvo je, da obstajajo reči, ki jim enostavno nismo kos in morda celo nimamo vpliva na njihov razvoj, a se kljub temu obremenjujemo z njimi. Tovrsten stres je potrebno prepoznati in mu reči »ADIJO!«.

Med tekom boste poskrbeli za to, da se bo v možganih pričel izločati hormon sreče in zadovoljstva, ki vas bo napolnil z optimizmom in pomagal pregnati vsakodnevne skrbi ter z njimi nepotreben stres. Ob tem, ko boste poskrbeli za svoje psihično počutje, vam bo hvaležno tudi fizično telo. Le enega imamo na voljo in tega se je potrebno zavedati.

Meditirajte

Da ne znate, ni izgovor. Udeležite se kakšnega tečaja meditacije ali pa se o njej izobrazite iz ustrezne literature. Že samo branje o tem bo ugodno vplivalo na vaše počutje. Tudi čas naj ne bo izgovor. Za učinkovito meditacijo proti stresu boste potrebovali 2x po 15 minut na dan. Če vam bo ustrezalo, pa seveda lahko tudi več.

S hrano proti stresu

S hrano? Seveda, zakaj pa ne. Kar pomislite, kakšni občutki vas prevevajo, ko zaužijete nekaj, kar vam je silno všeč. Kak košček čokolade, morda sladoled ali zares dober čaj. Nikakor vas ne želimo nagovarjati k pregreham, a dejansko obstajajo živila, ki odganjajo stres. Nekatera zato, ker vsebujejo snovi, ki pomagajo do boljšega počutja, drugim to uspe z njihovim vonjem. Čokolada, vanilija, jagode, …

Stres je človekov velik sovražnik in čeprav neviden, silno močan. Nikakor pa ne nepremagljiv. Največ v boju proti stresu lahko naredimo prav sami. Lotimo se ga!

Deli s prijatelji

About Author

Gost.si

Na spletnem portalu Gost.si boste izvedeli veliko zanimivega o urejanju doma in vrta, o lepoti in zdravju, poslu in financah, odnosih in partnerstvu, prijetnem preživljanju prostega časa ... in še marsikaj drugega. Prepričani smo, da se boste na naš portal redno in z veseljem vračali.

Komentiranje prispevka ni mogoče.